Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Maksaminen
seconddisc.fi verkkokaupassa on käytössä Paytrail Oyj:n tarjoamat maksutavat:
- Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)
- Visa / Visa Electron
- Mastercard
- Mobile Pay
- Joustoraha (osamaksu)
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Tuotteen toimittaminen
Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla. Tilauksen noudetaan varastoltamme joka arkipäivä. Yleisin toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Myyjä pidättää oikeuden toimitustavan muutokseen.
Toimitamme tuotteita Suomen lisäksi laajalti ympäri maailmaa. Mikäli haluamaasi toimituskohteeseen ei ole saatavilla toimitusvaihtoehtoja, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (seconddiscoy(at)gmail.com).
Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme hyväksyt toimitusehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Voimme muuttaa toimitusehtoja aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Toimitustavat ja -kulut
Toimitamme tilaukset postipostipakettina (Matkahuolto tai Posti) tai kirjeenä postilaatikkoon.
Huomioithan että tuotteet sijaitsevat kahdessa eri toimipisteessä. Jos haluat tilata molemmista toimipisteistä tuotteita, tulee tehdä kaksi erillistä tilausta. Ostoskori ei anna lisätä tuotteita molemmista toimipisteistä yhtäaikaa.
Tilauksen peruuttamis- ja palautusoikeus
Kaikilla avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Laskutamme palautetuista tuotteista toimituskulut, jos palautuksen syy ei ole johtunut myyjän virheestä. Avattuasi pelin pakkauksen palautusoikeus poistuu. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tuotteiden palautusta sähköpostilla seconddiscoy(at)gmail.com.
Rajoitukset tilauksen peruuttamiseen
Käytetyillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jos ne palautetaan alkuperäisessä kunnossa.
Näin palautat tuotteen
- Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluun (seconddiscoy(at)gmail.com) saadaksesi tarkemmat ohjeet.
- Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan suojaan, jotta tuote ei vahingoitu palautuksen aikana.
- Liitä mukaan tilausvahvistus ja yhteystietosi.
- Lähetä tuote takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitit palautuksesta.
Kauppasumma palautetaan asiakkaalle, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty. Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti alkuperäisessä tilauksessa.
Muut ehdot
Tuotteiden ikärajoja noudatetaan niin kuin laissa on määrätty. Tilaamalla K-18 (kielletty alle 18-vuotiailta) pelin vahvistat, että olet 18-vuotta täyttänyt. Väärän henkilötiedon antaminen on laitonta.
Oikeus evätä tilaus
Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, Second Disc Oy on sinuun yhteydessä. Tarvittaessa myyjällä on oikeus perua kauppa. Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tuotteen ollessa loppu, asiasta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään asiakkaalle tilauksen maksutavan mukaan.
Mikäli jonkin tuotteen kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden määrän, on Second Disc Oy:llä oikeus rajoittaa tilausmääriä siten, että mahdollisimman moni tuotteesta kiinnostunut voisi sen verkkokaupasta ostaa. Second Disc Oy on sinuun yhteydessä, mikäli tilattua määrää ei tällaisesta syystä voida toimittaa. Otathan huomioon, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.
Erimielisyystilanteet
Pyrimme ratkaisemaan kaikki erimielisyydet ensisijaisesti neuvottelemalla. Jos sopimukseen ei päästä, asiakas voi viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen tätä asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Selvät hintavirheet
Second Disc Oy pidättää oikeuden perua tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa tai mainoksessamme siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe.
Ylivoimainen este
Second Disc Oy ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kohtuullisen ajan, on sekä Second Disc Oy:llä että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
Ehtojen muuttaminen
Second Disc Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja yksipuolisesti. Muutokset astuvat voimaan heti, kun ne on julkaistu verkkosivuillamme. Asiakkaan tekemään tilaukseen sovelletaan tilaushetkellä voimassa olleita ehtoja.